سخن روز /
بازدید میدانی تعاون روستایی از مراکز خرید گندم حوزه جنوبی استان
1403/03/09
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام حمیدرضا شکری مدیر کل تعاون روستایی و رئیس اداره بازرگانی از مراکز خرید گندم در پشت قلعه آبدانان، لاله زار و گلستان دره شهر و مرکز خرید ولیعصر شهرستان بدره بازدید نمودند.
 
⬅️دکتر شکری در این بازدید از نزدیک با کلیه عوامل خرید این مراکز دیدار داشتند و بر کنترل کمی و کیفی محصول گندم خریداری شده و همچنین همکاری با سعه صدر با کشاورزان و تسریع در خرید محصول انان تاکید نمودند.
 
⬅️مدیر کل تعاون روستایی افزودند، بمنظور تسهیل و تسریع در خرید محصول گندم در شهرستان دره شهر تعاون روستایی استان یک مرکز سیلوی 20 هزار تنی بخش خصوصی را اجاره نموده و به ظرفیت مراکز خرید اضافه کرده است.

⬅️ایشان در پایان گفتند امسال از حدود 21 هزار تن محصول کلزای خریداری شده تا کنون ، تعاون روستایی بمیزان 18 هزار تن این محصول را خریداری و به مراکز مقصد حمل نموده است و کشاورزان تا 90 درصد پول خود را دریافت نموده اند. همچنین شرکت های تعاونی روستایی بمیزان 60 هزارتن گندم تا کنون در حوزه جنوب استان خرید نموده که تا کنون 10 هزار تن از این محصول حمل شده است و انتظار می رود سازمان غله کشور در حمل بموقع این محصول نیز تسریع نماید.

⬅️ایشان همچنین از همکاری درون سازمانی جهاد کشاورزی و مدیر کل غله استان در تعامل با  تعاون روستایی استان تقدیر و تشکر کردند.

✅روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان ایلام
تعداد مشاهده خبر113 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal