سخن روز /
دیدار مدیر تعاون روستایی استان ایلام با فرماندار مهران
1403/02/09

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی ایلام، مدیر تعاون روستایی به همراهی نماینده ولی فقیه و اداره بازرگانی استان و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهران با آقای شفیعی فرماندار مهران دیدار و گفتگو کردند.

دکتر شکری در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله تعاون روستایی شهرستان مهران پرداخت و گفتند که از محل اعتبارات فنی و اعتباری شهرستان مهران اقدام به بازسازی، ترمیم و تعویض تعدادی از درب این سیلوها به صورت برقی شده است و این اقدامات امروز موجب تسهیل در خدمات دهی بهتر به کشاورزان گردیده است.

مدیر کل تعاون روستایی افزود: فعالیت تعاون روستایی در حوزه شهرستان مهران و سایر شهرستانهای استان به توزیع و خرید محصولات کشاورزی خلاصه نمی شود و در سال جهش تولید با مشارکت کشاورزان و اتحادیه های تعاونی تولید بلافاصله بعد از برداشت گندم برنامه هایی برای تامین و تولید محصول ذرت دانه ای و علوفه ای با عنوان "کشت قراردادی و خرید تضمینی" در دستور کار تعاون روستایی استان قرار دارد.

دکتر شکری به مردم نهاد بودن تشکلها و تعاونی های تعاون روستایی استان اشاره داشتند و آن را مصداق اصل 44 قانون اساسی برشمردند و گفتند امروز جامعه کشاورزی و روستایی در استان اعتماد زیادی به خدمات تعاونی های روستایی دارند و این قشر مردم نهاد، هر جا لازم باشند در خدمت به اقتصاد استان نقش آفرینی می کنند.

در پایان اقای مهندس شفیعی فرماندار مهران از فعالیت های تعاون روستایی در شهرستان مهران تقدیر نمودند و اظهار داشتند که امسال فرمانداری مهران نیز بودحه 7میلیارد ریالی جهت تکمیل و تجهیز زیر ساخت مراکز توزیع و خرید محصولات کشاورزی تعاون روستایی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

ایشان در ادامه اظهار داشت؛ به دلیل بالا بودن کیفیت میوه های تنظیم بازار شب عید، استقبال خرید این میوه ها نسبت به سال گذشته در شهرستان مهران سه برابر بوده است.

تعداد مشاهده خبر182 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal