سخن روز /
مسوولیت توزیع میوه شب عید به تعاون روستایی البرز بازگشت.
1400/09/13
مدیر تعاون روستایی استان البرز اعلام کرد که مسوولیت توزیع میوه تنظیم بازار در شب عید بار دیگر بر عهده تعاون روستایی گذاشته شد.
سید محسن موسوی گفت: در 2 سال گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عهده‌دار مسوولیت تنظیم بازار میوه پایانی سال بود که امسال مقرر شد این مسوولیت بر عهده تعاون روستایی قرار گیرد.
وی افزود: به همین منظور نخستین جلسه کارگروه راهبردی تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، نماینده استانداری، نمایندگان تعاون روستایی و مدیرعامل اتحادیه پیشگامان تعاونی های روستایی استان با دستور کار «تعیین میوه مورد نیاز ایام پایانی سال ونوروز 1401 استان» برگزار شد.
موسوی به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید و ذخیره سازی میوه در ایام پایانی امسال اشاره کرد و اظهار داشت : ضروری است برای تامین به موقع و توزیع مناسب میوه در ایام عید برنامه ریزی های مدونی صورت پذیرد.
وی در ادامه به تشریح و تبیین موارد مهم مندرج در دستور کار جلسه با موضوعات تشریح ابلاغیه دستورالعمل نحوه اجرای طرح، معرفی اعضاء کارگروه راهبردی میوه ایام پایانی سال و تعیین میزان میوه مورد نیاز استان پرداخت و گفت: در برنامه ریزی های انجام شده برای تامین و توزیع مناسب میوه(سیب و پرتقال) در ایام منتهی به سال علاوه بر کسب رضایت شهروندان، حمایت از تولیدکنندگان و کوتاه کردن دست واسطه ها از اولویت های مهم و ضروری این طرح به شمار می رود.
مدیر تعاون روستایی استان البرز به نحوه تامین میوه این طرح اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا سیب مورد نیاز در این طرح را از تولیدکنندگان و باغداران درون استان خریداری و ذخیره سازی کنیم و پرتقال نیز از استان های شمالی خریداری شود.
تعداد مشاهده خبر200 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal