سخن روز /
تدوین سند چشم انداز چهارساله‌ی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1400/09/09
نخستین جلسه شورای فرهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با حضور دکتر اسماعیل قادری فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و حجت الاسلام و المسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به عنوان رئیس شورا در این سازمان برگزار شد.*
به گزارش پات، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که خیلی از مشکلات جامعه ما با فرهنگ سازی حل می شود، اگر مشکل فرهنگ عمومی حل نشود مشکلات اقتصادی هم حل نخواهد شد.
وی در خصوص تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و عقیدتی سازمان متبوع گفت: شورای فرهنگی در حال تدوین برنامه میان مدت و بلند مدت با محوریت کارکنان و خانواده آنان است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران همچنین در خصوص برنامه بلند مدت افزود: راهبردها، سیاست ها، راهکارها و فعالیت ها به صورت مشخص تدوین شده است و در آینده نزدیک نشست بصیرتی عقیدتی برای همکاران و خانواده هایشان برگزار خواهد شد.
مسئول شورای فرهنگی سازمان در ادامه گفت: تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی بر مبنای اثربخشی برنامه ها، محور بودن کارکنان و خانواده آنها، تقویت زمینه عاطفی بین همکاران و سایر مخاطبین سازمان خواهد بود. وی همچنین افزود: که بخش عمده‌ی اهداف سند، معطوف به استفاده از ظرفیت بی‌بدیل فضای مجازی منوط شده است.
در پایان حضرت حجه‌الاسلام والمسلمین قبادی با توجه به خدمات سازمان تعاون روستائی به ویژه ارتقاء سطح معیشتی آحاد جامعه و خرید حمایتی محصولات کشاورزی و توزیع هوشمند کالاهای اساسی در درب منازل در استانهای بزرگ پیشنهاد داد طرح مورد نظر با عنوان طرح شمیم جهاد به صورت سراسری در کشور انجام شود و در چند روز آینده دستورالعمل جامع طرح شمیم جهاد به کلیه ارکان سازمان مرکزی، استانها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و تعاونی‌ها ابلاغ شود.
تعداد مشاهده خبر1207 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal