سخن روز /
بسیح اقتدار و پشتوانه ملی است
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران چفیه را نماد عزت و اقتدار و بسیج را پشتوانه اقتدار ملی خواند
1400/09/02
به گزارش پات؛ دکتر اسماعیل قادری فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی، سردار سنایی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ فرجی فرمانده بسیج وزارت جهادکشاورزی و کارکنان بسیجی سازمان مرکزی تعاون روستایی روستایی ایران برگزار شد بسیج را پشتوانه اقتدار ملی خواند.

🔽دکترقادری فر با اشاره به اینکه بسیج مشارکت و همکاری داوطلبانه در نظام سیاسی است خاطر نشان کرد: معیار وملاک بسیجی بودن در صحنه بودن است وعزت وذلت همگی دست خداوند است.

🔽وی ادامه داد: در راستای مشارکت بسیجی وزارت جهاد کشاورزی شعار سلامت وامنیت غذایی را شروع کرده و ما باید قرارگاه امنیت غذایی را در ارکان سازمان جاری وساری کنیم.

🔽این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اداره بسیج باید در بطن سازمان تشکیل گردد وفرهنگ بسیجی را به شکل عملیاتی وعملیاتی محور ادامه بدهیم ادامه داد: در همین راستا مکان قرارگاه بسیج در سازمان را تغییر داده و به طبقه اول انتقال دادیم.

🔰سرهنگ فرجی فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: امام به تفکر بسیجی اهمیت می داد.

⏪سرهنگ فرجی در این جلسه گفت: حضرت امام (ره) بدنبال تفکر بود و به تفکر بسیجی اهمیت می داد.

⏪وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب که هر کسی قلمش، جانش ودلش برای بسیجی بتپد بسیجی است بر این موضوع که هدف وانگیزه نباید جز رضای خدا باشد خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر جنگ، جنگ آب و امنیت غذایی است و ما در بسیج اول هر صبح جلسه قرارگاه امنیت غذایی را داریم کاری که اکنون وزیر جهاد کشاورزی نیز در آن وارد شده است با یاری خدا و مشارکت و همیاری این دو مجموعه به خوبی انجام خواهد شد.

🔸معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در ادامه گفت: بهترین تجلیل مربوط به حضرت اما است که بسیجی بودن را افتخار می دانست.

⏪سنایی راد گفت: امام (ره) بسیج را مزرعه بدون مرز می دانست.

⏪وی افزود: براساس‌تعریف ،بسیج یعنی مشارکت و همکاری داوطلبانه مردم در نظام سیاسی کشور، حضرت امام (ره) به مردم اعتقاد کامل داشت.

📌گفتنی است، در پایان این مراسم دفتر جدید پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افتتاح شد.
تعداد مشاهده خبر1022 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal