سخن روز /
سخنرانی معاون اداری مالی تعاون روستایی استان قبل از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان دره شهر
1402/11/28

به گزارش روابط عمومی تعاوم روستایی مهندس زینی معاونت اداری مالی تعاون روستایی استان ایلام در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و روز جانباز و با سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (( وظیفه اساسی دولت و دیگر قوا، تلاش برنامه‌ریزی شده و بی‌وقفه برای خودکفایی به ویژه در زمینه کشاورزی است)) شروع به صحبت نمودند.

⬅️معاون اداری مالی تعاون رویتایی استان در ابتدا خلاصه ای از شرح و وظایف سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش بیان نمودند و گزارشی از تعاونیها و تشکلهای تحت پوشش و خدماتی که توسط این قشر انجام می گردد ارائه نمودند.

⬅️مهندس زینی در بین صحبتها اشاراتی به  خدمات تعاون روستایی  از جمله خرید و فروش محصولات کشاورزی، کشت های قراردادی( گندم، جو، کلزا)، توزیع نهاده های دامی و کشاورزی، توزیع آرد خام روستایی بین روستائیان فاقد نانوایی و تاکید بر ثبت نام این قشر در سامانه مدیریت و توزیع آرد کشور، مدیریت و توزیع آب توسط تعاونی های تولید روستایی، ایجاد کارگاه خوراک دام و طیور شرکت تعاونی روستایی لاله زار، ایجاد فروشگاه سموم کشاورزی، ثبت نام روستائیان از طریق صندوق بیمه روستائیان و عشایر زیر نظر کارگزاری های تعاون روستایی  نمودند.

⬅️در پایان گزارشی از خرید میوه شب عید توسط تعاون روستایی و اقداماتی که جهت کمک به تنظیم بازار توسط تعاون روستایی انجام گرفته صحبت نمودند.

✅روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام
تعداد مشاهده خبر63 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal